UA / RU
Служба підтримки LG працює з 9.00 до 19.00

Договір публічної оферти

Отримати безплатну діагностику

Термін «ремонт» передбачає всі заходи, які потрібні для відновлення нормальної роботи техніки LG. Він включає всі послуги, які надають наші майстри, окрім тих, які належать до категорії «обслуговування».

Залишаючи свої контактні дані на сайті, ви можете бути впевнені, що вони не будуть передаватися третім особам. Інформація залишається в нашій внутрішній базі та використовується для зв’язку з клієнтом у різних формах.

Домовляючись із замовником в усній чи письмовій формі про надання послуг, ми зобов’язуємося надати їх своєчасно та в повному обсязі. При настанні гарантійного випадку — оперативно усунути несправності.

Клієнт зобов’язаний створити умови для роботи майстра та зустріти його в той час, на який був запланований виїзд. А також — оплатити надані послуги у повному обсязі та своєчасно.

Замовити дзвінок

    +38
    Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.
    Замовити діагностику

      +38
      Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.
      Замовити ремонт

        +38
        Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.