Гарантійний випадок — будь-яка несправність, яка виникла по нашій провині або ж у ході подальшого використання техніки.
По завершенню робіт майстер видає клієнту гарантійний талон. Термін його дії залежить від того, які послуги були замовленні. Цей документ підтверджує нашу відповідальність перед клієнтами. У випадку появи проблем, які виникли у відремонтованому нами вузлі, ми оперативно та безоплатно усунемо несправності.
За розширеною гарантією можна звернутись щодо будь-яких питань по техніці, яку ми лагодили.
Випадки, коли фірмова гарантія нашого сервісу не діє:
- виконувався самостійний ремонт;
- пристрій лагодили треті особи;
- помітні порушення умов експлуатації (відповідно до рекомендацій виробника);
- наявні механічні пошкодження;
- обладнання зламалось внаслідок пожежі або стихійного лиха, військових дій;
- є сліди комах.
В усіх інших ситуаціях ми оперативно усунемо проблему без додаткової оплати з вашого боку.