UA / RU
Служба підтримки LG працює з 9.00 до 19.00

Майстри офіційного сервісного центру LG використовують для ремонту тільки оригінальні деталі. Після встановлення запасних частин та завершення робіт майстер видає клієнту паспорт продукції. Він і є гарантією на конкретні комплектуючі. Термін дії залежить від типу деталей і складає від 3 місяців до року.

Якщо в цей проміжок часу використана запчастина зламається або не зможе забезпечити потрібну роботу техніки (не виконуватиме своїх функцій) клієнт має повне право звернутись до нас або напряму до виробника. Оперативно реагуємо на звернення та відповідально реалізуємо політику повернення.

Наш фахівець проведе експертизу, щоб встановити причину проблеми. Якщо вона полягатиме в тому, що була використана деталь невідповідної якості, ви можете претендувати на безкоштовну заміну запчастини на нову. Важливо, щоб протягом гарантійного терміну паспорт товару залишався у вас на руках.

При зверненні напряму до виробника потрібно забезпечити демонтаж деталі, взяти її з собою та показати відповідні документи. В цьому випадку можна виконати обмін або ж вимагати фінансового відшкодування.

Замовити дзвінок

    +38
    Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.
    Замовити діагностику

      +38
      Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.
      Замовити ремонт

        +38
        Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.